ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

 

 

driftgto4

 

 

 

ΘΕΜΑ: ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ

 

ΟΝΟΜΑ: ΚΟΡΚΟΔΕΙΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

                 ΛΟΜΠΑΡΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

                 ΛΕΒΕΤΣΟΒΙΤΗΣ ΠΙΕΡΡΟΣ

 

ΤΜΗΜΑ: Γ΄3

 Mοντελισμός Τηλεκατευθυνόμενων Μοντέλων: Παιχνίδι, χόμπι, σπορ

 

Μπορεί να ξεκινήσει από περιέργεια ή απλώς για διασκέδαση, αλλά συχνά μετατρέπεται σε μεγάλο πάθος, το οποίο μπορεί να σας οδηγήσει να συμμετάσχετε σε όλο και πιο σπουδαίους αγώνες και, γιατί όχι, να γίνετε ακόμη και πρωταθλητές!!!

 

Εάν ο κόσμος του μοντελισμού τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων θεωρείται από πολλούς ένα <<παιχνίδι>> για παιδιά ή, έστω, κάτι παραπάνω, αυτό συμβαίνει μόνο και μόνο λόγο των περιορισμένων γνώσεων που έχουν γι’ αυτόν. Όσοι καλλιεργούν αυτό το χόμπι γνωρίζουν καλά τι ευχαρίστηση τους προσφέρει η συναρμολόγηση και η ολοκλήρωση του πρώτου τους μοντέλο, οι πρώτες του δοκιμές και να ακούνε τον κινητήρα να <<βρυχάται>>. Η παρακολούθηση κορυφαίων αγώνων αποτελεί άλλη μια σπουδαία εμπειρία για όσους βρίσκονται στο ξεκίνημα του νέου τους χόμπι: όλοι σχεδόν μένουν έκπληκτοι παρατηρώντας τις απίστευτες επιδώσεις αυτών των μικρών οχημάτων. Έτσι, λοιπόν, αρχίζουν την προσπάθεια να ανακαλύψουν τα μυστικά των πιο πεπειραμένων <<πιλότων>> <<οδηγών>> και <<καπετάνιων>> και να πληροφορηθούν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις του χώρου, ώστε να επιχειρήσουν το μεγάλο άλμα: να συμμετάσχουν στους πρώτους αγώνες, με φίλους ή άλλους συναθλητές. Συχνά, όσοι είχαν κάποτε την

 

τους, έμειναν γοητευμένοι, και πολλοί παρασύρθηκαν από τον πειρασμό να δοκιμάσουν μόνοι τους μια ανάλογη εμπειρία. Ωστόσο, είδαν να ανοίγεται μπροστά στα μάτια τους ένα περίπλοκος κόσμος, πλούσιος σε τεχνολογικές ιδιαιτερότητες και ατέλειωτες διαφοροποιήσεις. Ακριβώς αυτής της πολυπλοκότητας, όσοι αποφασίζουν να ασχοληθούν με τον μοντελισμό τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων χωρίς την έγκυρη βοήθεια ειδικών, είναι μοιραίο να το εγκαταλείψουν σύντομα. Είναι πράγματι απαραίτητο να αρχίσουν με έναν έμπειρο οδηγό, που να ξέρει να τους κατευθύνει και να τους συντροφεύει υπευθυνότητα στην ανακάλυψη αυτού του κόσμου, εξηγώντας τους βήμα προς βήμα και με σαφήνεια όλα όσα πρέπει να κάνουν. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην ηλικία για να μπορεί κάποιος να εξασκήσει αυτό το <<χόμπι-πάθος>> : πρόκειται, πραγματικά, για όλους, που μπορεί να προσελκύσει παιδιά από 9-10 ετών ως και ενήλικες οποιασδήποτε ηλικίας. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο να συναγωνίζονται στην ίδια πίστα παιδιά με τους γονείς τους ή ακόμη με τους παππούδες τους.

kei-office-021

 

       Είδη

         Τηλεκατευθυνόμενων

                               Μοντέλων                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΙΣΤΑΣ (street)                                                                                                                                                                                                                                                   Σε αυτού του τύπου τα μοντέλα, η απαραίτητη ανοχή του σασί από το έδαφος είναι πολύ μικρή [μόλις  5-10 χλστ.]. Συνεπώς, η διαδρομή των αναρτήσεων είναι περιορισμένη. Οι αναρτήσεις έχουν λοιπών αρκετά κοντούς και πολύ ογκώδεις βραχίονες, ώστε να επιτρέπουν στις γωνίες ρύθμισης να παίζουν τον ρόλο για τον οποίο σχεδιάστηκαν. Ιδιαίτερα ο άνω βραχίονας είναι ποιο κοντός σε σχέση με τον αντίστοιχο άλλων τύπων μοντέλων (baggy, monster, traggy, maggy, rolergage).        

3_HONDA_S2000_GT (1)

 

ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ (BUGGY)

Η περίπτωση αυτών των μοντέλων είναι αντίθεση με των προηγούμενη. Εάν πάρουμε υπόψη μας ότι το έδαφος πάνω στο οποίο χρησιμοποιούνται είναι αρκετά ανώμαλο π.χ. λακκούβες. Μπορούμε να αντιληφθούμε ότι η ελάχιστη απόσταση του σασί από το έδαφος πρέπει να είναι περίπου 40-45χλστ.Συνεπως, η διαδρομή της ανάρτησης πρέπει να είναι εξίσου μεγάλη. Επίσης, για να μην υπάρχει υπερβολικοί μεταβάλει γωνιών , οι βραχίονες της ανάρτησης πρέπει να είναι μακριοί.                                                   

 

DSC00233

 

 

 

 

  

 

RALLY

 

Συγκρινόμενο με το είδος έδαφος πάνω στο οποίο χρησιμοποιείται αυτό το μοντέλο που μπορεί να είναι ασφαλτοστρωμένο η χωμάτινο το κατάλληλο είδος ανάρτησης βρίσκεται από πλευράς μεγέθους στο ενδιάμεσο των 2 προηγούμενων κατηγόριων. Επειδή έχουν μέση διαδρομή ανάρτησης τα μοντέλα ράλι απαιτούν μέσου μήκους μοχλοβραχίονες κυρίως ο κάτω. Εάν το μοντέλο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε χωμάτινο έδαφος  απαιτείται  20-25 χλστ.από το έδαφος .Η επιθυμητή απόσταση από το έδαφος  ρυθμίζεται διάμεσου μιας κατάλληλης  βίδας  που βρίσκεται  στον κάτω βραχίονα .

DSC00235

       

Η ΚΛΙΜΑΚΑ

 

Με τον όρο κλίμακα υποδεικνύεται η σχέση που υπάρχει μεταξύ των μεγεθών ενός πραγματικού αντικειμένου (στην περίπτωσή μας ενός αυτοκινήτου) και εκείνων του αντιγράφου του. Όταν, λοιπόν , μιλάμε για κλίμακα (1:v), θέλουμε πόσες ( v) πρέπει να διαιρεθεί το συνολικό μέγεθος του πραγματικού αντικειμένου, που αντιπροσωπεύεται από τον αριθμό (1). Ξεκινώντας, συνεπώς , από τις πραγματικές διαστάσεις του αντικειμένου, κατασκευάζουμε ένα αντίγραφο του, μικρότερων διαστάσεων.

 

 

ΜΟΤΕΡ ΙΣΧΥΟΣ

 

Μοτέρ υπάρχουν διαφόρων κυβισμών, όπως και διαστάσεων. Δηλαδή υπάρχουν άλλα μοτέρ για 1:10 άλλα για 1:8 άλλα για 1:6 άλλα για 1:5 και άλλα για 1:4.δηλαδή έχουν διαφορετικό κυβισμό και μεγαλύτερος όσο ποιο μικρός είναι ο παρονομαστής του κλάσματος τόσο ποιο μεγάλο σε μέγεθος και σε κυβισμό είναι τι μοτέρ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το αμαξάκι είναι 1:4 και έχει μοτέρ με 32cc είναι ποιο γρήγορο από το 1:10 που έχει μοτέρ 2.5cc αυτό συμβαίνει γιατί το 1:4 είναι ποιο βαρύ από το 1:10.επεισης τα μεγάλα αμαξάκια  φοράνε (έχουν βιδωμένο στο σασί τους μοτέρ από ξυλοκοπτικο).

 

 

 

 

 

 

Επιμελήθηκαν για την εργασία

 

Κορκόδειλος Παναγιώτης

Λομπαρδής   Παναγιώτης

Πιερρος Λεβετσοβίτης

 

 

 

ΠΗΓΕΣ

 

DEAGOSTINI

    

                         Justin's%20Car%20001